lauantai 11. helmikuuta 2012

Hallatuuli

Njaaa, ajattelinpa... luoda taas uuden simin :DD Tällä kertaa sillä on suomalainen nimi! Aattelin koittaa pelata sillä vähän pidemmälle, eli ns. legacy ois suunnitelmissa. (Joka siis mun tapauksessa tarkottaa et ainut sääntö on et otan puolisot kaupungista enkä käytä rahakoodia ... Tosin mun oli pakko käyttää kolme kertaa kachingia tohon taloon, mut sitä ei lasketa XD Aattelin kans et yritän olla muuttamatta simien alkuperäsiä hiusvärejä kun muoksin niitä :D) Tuskinpa kovin kauaa tällä jaksan pelata, mut ainakin innostustaso näyttää nyt plussan puolta :3

Kuvia on muuten nyt kummallisen vähän, vaan jotakin vajaa 50 :o Nooooh, tulee varmasti lisää sitä mukaa kun pelaan c;


Ite simi, Karita Hallatuuli :} Halusin vaihteeksi suomalaisen nimen, ja sukunimeksi yritin vääntää jotakin kaunista... :DD


Kyllä vaan, tein sille talon ite! Joo yleensä en ikinä jaksa ruveta rakentamaan mitään, en tiiä mikä muhun meni.


Pohjaa.


Kitseni.


Miniolkkari. (Huomatkaa toki villihevoslauma.)


Kaks kummallista ja venynyttä kuvaa ns. makkarista, pienestä semmosesta </3


...Vielä pienempi vessa, josta en ees yrittäny saada kunnon kuvaa.


Karita on vesifoobikko, mut silti työnsin sitä uimaan. Nähtävästikin tykkäs :DD


Rakastan tätä ilmettä ._."


Iik, hevonen.




Löysin jonkun randomin stylistin, mutkun inhoon noita täydellisiä valmiskasvoja jotka peli kaikille luomilleen simeille tunkee >:c Awesome korjas sen, mut nyt kun mulla ei enää oo sitä niin valmisnaamat vallottaa jälleen kaupungin >____<


Mumsmums.


Kulkukissa c;


Oriole Bird (sanokaa et se kirjotettiin noin).


Hihi, paljon parempi :33 Se on se joku Benjamin joku-ässällä-alkava. Meni vaan just töihin niin en päässy puheille >:(


Forever alone :c


Miten musta tuntuu et joka toinen Appaloosan naisista on ihan siedettävän näkönen, mut miehet on hirveitä luolamiehiä D:


Jos kuitenkin oisit kiertäny sen puskan.


Karita ei meinannu pärjätä fanina kun ei omistanu kitaraa jolla harjotella, ja kitaraan ei ollu varaa ._. Siispä aattelin järkevänä tyttönä laittaa sen kalastamaan pikkusen lisätienistejä :) ...Joista sit loppujen lopuks irtos semmoset 40 simoleonia.


Hah, kunnon kalamies.


Näillä aattelit elättää ittes?


Monenmonenmonen päivän toivottoman ettimisen jälkeen bongasin VIHDOIN ton Benjaminin kirjastosta >:]


Nice, lehmipoika.


Pikavauhtia tutustumaan.


Kyllähän se söpö on :3


Täs vaihees olin vähän wtf, se alko omatoimisesti flirttailla Karitalle ilman mun apua :D Myöhemmin sit kuitenkin paljastu et se seurusteli jonkun muun kans...


Ihihihihihihhihihihihihihi. Hihi.


Sit se lähti vessaan :c Karitakin oli kuolemaisillaan nälkään, joten jätin sen sit sinne ja lähin kotiin. Älä huoli, kyllä mä teidät vielä pakkorakastutan ~

16 kommenttia:

  1. Mä oon iha sanaton! ;o
    Että sä jaksatkin aina sisustaa nää talot ja tehä uusia simejä (pakko sanoo et mussa on kans vähä sitä vikaa ettei jaksa pelata yhdellä tallennuksella kovin pitkään :D) ja et sä vielä teet ne noin hienosti.
    Sä oot ihan sika luova! Oikeesti, voi että.
    Noi kaikki ladatutkin ... iiiks ! Sä osaat kaikki laittaa tollee kivasti, ja erityisesti toi sisustus iskee muhun. Tollane tyylikäs, rento ja tollane tyttömäine on nii söpöö ♥ khihihiihihih. ja sit nois aina ku luen näitä nii välillä kyl pääse nauru ku oot nii hauskasti kirjotellu näihi niitä 'välikommentteja' xd

    joo ... oisko sul jotaai vinkkii toho sisustamisee vai tuleekse sulta vaa luonnostaa ? (; <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi eikää, mä täällä oon ihan sanaton :D Kiitti oikeesti tosta kehuvyörystä, virnuilen täällä nyt silleen typerästi xd

      Sisustukseen... Kaipa se tulee aika luonnostaan, mut mä oon sisustellu jo aika kauan kaikkee simsissä, näkisit vaan ne mun vuodentakasetkin töherrykset :DD Yritän vaan aina miettiä silleen ettei minnekään jäis hirmusti tyhjää tilaa, ja sit vaan improvisoinnilla mennään :---D

      Poista
  2. Äää, miten sä löydät hyvännäkösii simei simssistä, mut mulla ne on sellasia kuin suoraan jostain kivikaudelta tulleita? :<

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Älä kuule sano mitään ennen kun näet mun pelin miehet... :DD Joskus onneks löytyy noita poikkeustapauksiakin (Y)

      Poista
  3. Murh, MISTÄ TON BENJAMIN LÖYTÄÄ? D: Appaloosassa miehet on kauheita luolamiehiä, joten MINÄ tahdon tuon Benjaminin, tahtoi se tai ei >:D Joten, kerro, missä talossa se asuu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voiku muistaisin. Se asu kyllä jossakin siinä aika lähellä keskustaa, talo tais olla sininen jossen ihan väärin muista :D Aika pieniki se oli, ja siinä pihalla oli paikka autolle xD

      Poista
  4. Jos toi benjamin on se joku ihme Benjamin Schimd, mul se on aivan eri näkönen D: Miten se on sulla ton näkönen? :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se se on :D Näytti se mullakin ekaks karseelta, mut sit muoksin vähän → tuli ihan siedettävä :3 Ja tottahan jotkut korvaavat ihotkin voi vaikuttaa...

      Poista
  5. IHANAT TALOT SULLA
    laita toki lataukseen

    VastaaPoista
  6. mistä on Karitan yöpuku - ihastuin taas heti xz

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jonkun aikaa meni ettiä, mut joo, tossa se on 8)

      http://www.thesimsresource.com/downloads/1098050

      Poista
  7. Miten tos viimeses kuvassa noi Karitan silmät oli aika punehtuneet :o
    Nomuttamutta, aivan ihana talo, tuletko joku päivä tekee mulle samalaisen x)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Johtuu korvaavista silmistä, ne on vähän tommoset punaset :D Ja voin tullakin, katotaan vaan mikä päivä Ü

      Poista
  8. Omg, osaat rakentaa ja sisustaa ihanasti! :o Rakastuin tohon vessaan :DDD Muutenkii aivan ihana kämppä jotenkii. Oon muitakii kämppiäs ja sisustuksia ihastellu, ihanan pirteitä ja jotenkii luovia :)
    Meikäläinen jatkaa seuraavaan postaukseen :D --->

    -MCRmadness Radolasta

    VastaaPoista
  9. Onko noi paikat, missä lataat noita asusteita ja tavaroita, niin ilmainen? :3

    VastaaPoista