torstai 5. tammikuuta 2012

Haydenien ylijäämämateriaalia

Tottahan mä paljon kuvia otan, ei ne kaikki oo siinä mitä osissa vilahtaa :D Näitä on jonkun verran (485...), joten ymmärrän kyllä jos vaan murto-osa jaksaa kahlata kaiken läpi 8) Kaikkia tässä ei ees oo, jotkut oli tosi vanhoja ja sen takia tyhmiä, jotkut tyhmiä muuten vaan.


Kuvien kertomaa vol 4085. Ei mun kärsivällisyys vaan yksinkertasesti riitä kirjottamaan näihin kaikkiin jotakin Ö___Ö


Täs taisin laittaa Imogenen kattomaan telkkaria, ja sit sammutin sen kesken kaiken. Sit taas Imogene vahtaamaan ruutua → toosa kiinni :) Kivaa oli.


Suu ._.


Silmät ._.


Koko naama ._.


"Jookosta?"


Ahaa.


Tolta pitäis kyllä ottaa jo kortti pois Ö.Ö


"Mitä sää siinä virnuilet? Tuu itte tekemään tää!"


Raskasta on.


Kivat vaan tän nilkan omistajalle.


Imogenehan rupes pahaksi. Kenelle se nyt noin tekis?


Haha, joo. Ehkä tolle :D


"Voi tätä häpeää..."


Voevoe.


Haha, älkää ihmetelkö miksei tossa oo sitä pölypilvee, mulla on yks hack joka poistaa sen. Aina ei tappelukaan kuitenkaan näytä ihan järkevältä :DDD



Pakoon...


"Mää mitään tehny..."


"Eikö nää #"@%& kuvat jo riitä?!" Sori mut ei. Keskity niin saadaan tää pois alta.


"Keskity ihan keskenäs... mä meen nukkumaan!"


"Ei, sää et koske koodeihin... Mä en halua kuolla!"

[...Joo oliko mulla ees hauskaa? :DDD]


Tervettä porukkaa.


Erittäin tervettä...


"Ai loppuks nää jo?" *Haukotus*


Joskus Lemmikkien asentamisen (ja ladattujen bugituksen...) aikoihin tääkin bugitti erityisen mukavasti vaikka olin muka korjannu sen -__-


Tää kuva liittyy varmaan jotenkin tohon käden... varjostuksiin?


Lauri-späm... Opin vihdoin rakastamaan sitä, vaikka nimi ärsyttääkin :DD


Montakohan kuvaa mulla on tästä ilmeestä?


Tramppaaaa...


Hihihihihihi. Hihi. Hi ._____.


Taaas tää ilme.


...ja taas.


Tää on ihana...


Imogene-späm... Sitä oonkin sit rakastanu jo jonkun aikaa 8)


Nam :s


Poseee... Jee ._.'


Imogene pääsi tutustumaan eläinkauppaan.


Hyvin näyttää kasassa pysyvän Ò___O


Iiiiimogeene, kaiken korjaa.


Trööt.


Ihanat noi "varjot" tuolla silmien alla .__.'


Ja sit oltiinkin Egyptissä.


"Mitä...? (????)"


Iho näyttää kyllä kivalta... Ois pitäny poistaa cachet, MUTTAKUN ei jaksanu.


"Kis kis..."


Tulee väkisin mieleen joku Indiana Jones :'D


"Katoos, portaat!"


Hihihi :3


Imogene näyttää söpöltä uikkareissa :3


Ja vielä kerran tää sama ilme... Huomatkaa stalkkeri.


No se kyllä palo. *Kyynel*


Hihi, ei ainakaan vauvelia tulossa :'3


Vielä jonakin päivänä mä pyydystän noille kissan >:DD


Joo, enköhän jatkossa lupaa olla tekemättä näin pitkiä postauksia... Ihan vaan omaa (ja urheiden lukijoiden) mielenterveyttä ajattelen... kun Imogenekin tais omansa jo kadottaa :------D

14 kommenttia:

  1. Moi taas, tuliks aika pitkä postaus? Voiks sä tehä jatkossa vähän lyhyempiä? :DD Joo kyl mä tiiän et tää oli (toivottavasti) poikkeus. Mut yhä edelleen tosi ihana blogi.

    VastaaPoista
  2. Aplodit mulle, luin koko postauksen skippaamatta yhtään kuvaa! Okei joo, mut mä oikeestaan tykkäsinkin tästä :D

    Pakko sanoa et Lauri on ihmeen ilmerikas kaveri, ihan mahtavia kuvia! :D Jaksoin nauraa joillekkin muutamankin kerran :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. *Tapu tapu* :33 Se on, hyvä jos jaksaa välillä muutkin repeillä kun minä (Y)

      Poista
  3. WAU , kyl mulle vois tulla tällätteit kuvaspämmejä vaik pari kertaa kuukaudes nää o kivoi :D Imogene ♥ Oikeesti en osaa enää tehä kivoi huulia naisille sim luonnis :((
    Vinkkejä ?

    Lauri ja sen ilmeet ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joku tätäkin mieltä :DD Ei noi munkaan huulet mitään erityisen kauniita oo xd Mut tee vaan ittes näkösiä, niin kyllä niistä hienoja tulee c:

      Poista
  4. Ja ainiin 135 kuva oli paras Lauri o sillei:
    Sinä , minä ja makkari ? XD

    VastaaPoista
  5. Mul meni 12 minuutti lukea tää loppuun, jonka takii en ite ehi pelaa simssiä D:

    Mut Lauri todellakin on ilmeikäs kaveri :DD

    VastaaPoista
  6. Siis ihan sairaan mahtava!

    VastaaPoista
  7. Miten oikeesti saat noi kuvat noin hienoista kuvakulmista ja tolleen noin läheltä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No kuvakulmis ei kyllä pahemmin kehumista oo, kunhan vähän sieltä sun täältä räpsin xd Mut käytän vapaan kameran tilaa, suosittelen :3 (Tab-näppäimestä (joka taas on se nappi capsin yläpuolella...) ohjauspaneeli katoo ja kameraa saa liikuteltua silleen...jännästi :DD Voi sit kans zoomailla ym.)

      Poista
    2. Kiitti, ku kerroit, vois kokeilla :)

      Poista
  8. Aw Lauri on ihana ♥ Mist löysit sen? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Käveli vastaan kaupungilla :D Peli oli arponu sille ihan hirveet hiukset (jonkun rasvaletin joka ulottu puoleen selkään), mut muodonmuutokset tekee ihmeitä :]

      Poista