lauantai 22. lokakuuta 2011

"Sims 3 lakkasi toimimasta"...

Tänään peli on kyllä kaatuillu ihan urakalla :/ Ensin ihan randomisti, mut sit kun yritin harjata tai puhistaa hevosen kavioita, tilttas. Tähänkin kokeilin montaa keinoa, ja loppujen lopuksi autto valaistushackin poistaminen (tai siis kun olin muokannu sitä AppaloosaPlains.packagea silleen en valaistus näkyy sielläkin, niin vaihdoin sen takasin alkuperäseen). Sen jälkeen onnistu harjaaminen, mut satunnainen kaatuilu jatku. Kitty sai äsken pyydystettyä kilpparin, mut heti kun sain sen laitettua terraarioon, niin humps vaan ja taas kaatu. Ärsyttävää, sanon minä vaan. Seuraavaksi pitää koittaa siirtää koko valaistushack muualle... Hyvästi ihanat auringonlaskuvalaistukset ;cc Sen pitäis kyllä toimia Lemmikkien kans, mut ilmeisesti mun peli on joku poikkeustapaus. Tai sit vika on jossakin muussa >:dd

Näinhän tää lauantai meneekin mukavasti, tapellessa simsin kanssa </3 Mut kyllä mulla niitä kuviakin on, kaatuilusta huolimatta 8)


Fellie kävi yöllisellä laukkareissulla.


Minä poika (...) sain sisustettua Kittylle kylppärin! Oon ihan tyytyväinen tohon, varsinkin kun en käyttäny yhtään ladattuja (sattuneista syistä)!


Valaistushack... ;{ Tulee kyllä vielä ikävä, sniif. Toivotaan vaan ettei kaatuilu johdu siitä.


Peuroja!


Jokin meni nyt kyllä pieleen...


Pesukarhu :3


Ei taida Appaloosa Plains sijaita ihan Suomen ilmastossa, kun papukaijoja kävelee vapaana...


Hihi ;3 Toulouse katteli Kittyn ruuanlaittoo, ja mitäs se saikaan c:


Kittyn suihkussa käyntiä odotellessa... Se uppoo tonne mattoon jotenkin tyhmän näkösesti.


Pitäähän se äiti merkata 8)


Kuten jo tuolla aiemmin valittelin, harjaaminen tai kavioiden puhdistus ei onnistunu ennemmin kun poistin sen valaistushackin Appaloosa Plainsista. Mutta saapahan Fellie ainakin harjatun turkin, jossei täs mitään muuta myönteistä oo.


Iso hali!


Siellä se turtle ois ollu ;c Mut ei kun ei. Katotaan jos löydän sen uudestaan.


3 kommenttia:

  1. tiekkö mua ärsyttää kanssa ku peli kaatuilee.. tulee kokoaja että '' the sims 3 lakkasi toimimasta... yritämme korjata ongelmamn'' ja sit senjälkeen tulee : '' the sims 3 lopetti virheettömän toimintansa, sovellus suljetaan '' asensin siis eilen unelmaduunin, iltahuvit ja luksuslukaalin ja mulla oli siis ennestään lemmikit. mut olin saanu noi 2 lisäosaa ja 1 kamasetin kaverilta ja sen jälkee ruvennu hirveesti peli kaatuilee. :( tää on tunnin sisällä 5 kerta ku käynnistän tän pelin uudellee. mitähän pitäs tehä.. mullei oo mitää hackeja... ladattua materiaalia exhangesta on aika paljon... mahtaiskohan se johtua siitä ? :O Tai sitte tää äitin kone ei vaa pysty kunnolla pyörittää simssiä ... XD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en kyllä pahemmin osaa auttaa, mulla ei oo taas kaatuillu pitkään aikaan, mut sillon kun kaatuilee niin se on korjaantunu ladattuja seulomalla :/

      Poista
  2. Peli mullakin kaatui, mutta aina auttaa kun hankkii uuden lisäosan aina välillä, vaikka kalliiksi tuleekin, niin on Sims kolmone niin paras peli, ettei kyllä sen takia pelaamista lopeta!

    VastaaPoista