torstai 20. lokakuuta 2011

Ja näin

Tjoo, tulipahan nyt sitten tääkin tehtyä. Oon jo pitkän aikaa ajatellu et teen tämmösen simsblogin ("Kaikilla muillakin on, pakkohan se sit munkin on tehä! :o"). Tuun siis postailemaan tänne kaikkee maan ja taivaan mun ja simsin väliltä. Kiinnosti ketään tai ei.

•  •  •  •

Huoh. Oon yks niistä (epä)onnekkaista, jotka tilas Lemmikit -lisärin ennakkoon CDON.COMista. Nyt potuttaa, kun muut saa ostettua sitä jo kaupasta tai ladattua Originista tai mitälie, mut mä oottelen vielä CDON-pakettia. Ei tullu tänään, ei, mut jospa sit huomenna? Jos menee maanantaille, nirhaan ne postipojat, koska mun syysloma loppuu sillon :c


Sillä lemmikinluontidemolla sain jo söherrettyä meidän kissan (joka tunnetaan myös nimellä Viiru). Ei se kyllä näytä siltä paljon ollenkaan, on tolla katilla sen verran vaikee kuviointi. Mut siitä tuli sellanen liian-ruskee-väärin-kuvioitu mutantti, joka on itse asias aika söpö ;3 Sovitaan et se ei ees yritä esittää Viirua. No mut, teen sit pelissä paremman version. Jos jaksan.

Tein tolla demolla kyllä koiran ja hevosenkin, mut niistä ei oo kuvia :/ Feikki-Viirusta sen sijaan on :D


1 kommentti: